سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

قوانین کسری خدمت سربازی

42 بازدید8 روز پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
psychology.avije.org

psychology.avije.orgکاربر psychology.avije.org

Avije.orgکانال Avije.org

کسری خدمت سربازی

مشمولان با استفاده از شرایط و قوانین سازمان وظیفه عمومی می توانند از انواع و اقسام کسری خدمت سربازی اعم از کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری تاهل و فرزندآوری، کسری پروژه های تحقیقاتی و یا کسری مناطق استفاده کنند. دریافت هر یک از انواع کسری سربازی نیازمند آگاهی از شرایط و قوانین سازمان وظیفه عمومی در حیطه کسری سربازی می باشد.

خوب است بدانید که مشمولان می توانند از یک یا چند نوع کسری سربازی بهره مند شوند و تا جای ممکن دوران 21 ماهه سربازی خود را کاهش دهند، بر همین اساس می توانید جهت بهره مندی از انواع کسری خدمت با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

قوانین کسری خدمت سربازی

کسری خدمت سربازی یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشمولان خدمت سربازی می باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که بهره مندی از تسهیلات کسری خدمت سربازی برای مشمولان با شرایط مختلف گوناگون می باشد. طبق قوانین کسری خدمت این تسهیلات برای سربازان لحاظ خواهد شد.

شرایط دریافت کسری خدمت چگونه است؟

” آیا من می توانم کسری خدمت بگیرم؟” در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از راه های گرفتن کسری خدمت سربازی داشتن شرایط کلی آن است که برای تمامی مشمولان یکسان می باشد و دارای اهمیت بسیاری است.

اگر شما متقاضی استفاده از انواع کسری خدمت هستید با رعایت شروط زیر، در هنگام ثبت و انجام مراحل دریافت کسری خدمت مشکلی پیش روی شما قرار نخواهد گرفت.

⭐ از جمله شرط های مهمی که برای دریافت کسری خدمت سربازی در اولویت قرار دارد این است که مشمولان نباید غیبت سربازی داشته باشند.

⭐ در صورتی که مشمولان با داشتن غیبت بتوانند دلایل موجهی برای توجیه عدم حضور خود در زمان اعلام شده ارائه دهند، کسری خدمت برای آنها لحاظ خواهد شد.

برای آشنایی با راهکارهای توجیه غیبت سربازی بهتر است مقاله رو به رو را بخوانید: توجیه غیبت

⭐ کسری خدمت سربازی انواع مختلفی دارد که برای هر کدام از آنها شرایط خاصی درنظر گرفته شده است و مشمولان علاوه بر اینکه می بایست شرایط عمومی کسری خدمت را داشته باشند، لازم است تا اطلاعات کافی در مورد جزئیات انواع کسری خدمت بدست بیاورند.

⭐ مشمولانی که به خدمت سربازی اعزام شده اند و دارای شرایطی برای کسری هستند، با ارائه مدارک لازم می توانند از کسری های حین خدمت سربازی استفاده نمایند.

مرکز مشاوره آویژه

https://avije.org/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%a2%d9%86/

با مشاوران آویژه همراه باشید

https://avije.org/

#کسری_خدمت #مشاوره_سربازی #مشاوره_آویژه #مشاوره_سربازی #معافیت_کفالت #کفالت_پدر #کفالت_مادر #مشاوره_نظام_وظیفه #معافیت_سربازی #کفالت_برادر #معافیت_پزشکی #امریه_سربازی

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش