سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نصب وردپرس | قسمت 2 | سایت من

228 بازدید2 سال پيش
siteeman

siteemanکاربر siteeman

سایت منکانال سایت من

سلام به همه همراهان استارتاپ سایت من با یکی دیگر از قسمت‌های مجموعه از سایت من بپرس در خدمتتان هستیم. محتوایی که امروز می‌خواهم در موردش صحبت کنم. کل موضوع صحبت در مورد وردپرس است. من سؤالات رایجی که در مورد وردپرس پرسیده شده را به 5 قسمت کلی تقسیم کردم که هر قسمت هر سؤال رایج و متداولی که دارد را به‌صورت کامل پاسخ می‌دهم.
پاسخ 5 سوال رایج در مورد وردپرس
برای اینکه جواب سوالات زیر به صورت ویدئویی و متنی دریافت کنید کافی روی هر کدام از سوالات زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید و در آنجا جواب سوالات را به صورت کامل و جامع بگیرید.

نصب وردپرس
سئو وردپرس
سرعت وردپرس
امنیت وردپرس
عیب‌یابی وردپرس
توضیحاتی کوتاه در مورد این مجموعه
و علاوه بر این قسمت‌هایی که در این محتوای سریالی گفته شده من به‌صورت تخصصی‌تر و کامل‌تر یک دوره آنلاین برای این موارد تهیه کردم به‌عنوان دوره آنلاین نقشه شگفت‌انگیز طراحی سایت که شما می‌توانید از قسمت فروشگاه سایت این دوره ببینید و نکاتی که در بالا اشاره کردم را روی سایتتان رعایت کنید.

بخش آخری که در این محتوا سریالی در موردش صحبت می‌کنیم در مورد عیب‌یابی است. یعنی موقعی که یا ما داریم وردپرس را نصب می‌کنیم یا داریم از آن استفاده می‌کنیم و صفحه جدیدی زدیم توی هر قسمتی که داریم از وردپرس استفاده می‌کنیم ممکن یک سری سؤالات، اشکالات، ایرادها و یا خطاهایی پیش بیاید که کل سؤالات را من توی قسمت عیب‌یابی گذاشتم که شما هم اگر سؤالی دارید می‌توانید توی هرکدام از این قسمت‌ها توی صفحه مربوط به خودش بپرسید تا من به‌صورت کامل در موردش صحبت کنم.

نکته مهم در مورد ضبط این نوع ویدئوها
چرا این ویدئو دارم ازروی مانیتور ضبط می‌کنم به‌خاطر اینکه هر سؤالی هر محتوای سریالی که ما تولید می‌کنیم اگر بخش عملی خیلی زیاد باشد من سعی می‌کنم همه را روی مانیتور باشد که با مثال‌ها به‌صورت واقعی به شما پاسخ بدهم که دقیقاً باید چطور جواب سؤالتان را پیدا کنید.

در ویدئو نصب وردپرس سؤالاتی که پیش میاد کاملاً عملی که در ادامه میریم باهم بررسی می‌کنیم. پس توی هر قسمت از مجموعه از سایت من بپرس ویدئوهایی که ازروی مانیتور ضبط می‌شود مبنی‌بر این است که ما نکات عملی زیادی داریم و باید به‌صورت عملی به سؤالات پاسخ دهیم.
**سایت من
منبع:https://siteeman.com/faq-wordpress-01/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش