سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

اگر به جام جهانی 2022 در قطر می روید، این را تماشا کنید!

223 بازدید1 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
world.cup.2022

world.cup.2022کاربر world.cup.2022

world.cup.2022کانال world.cup.2022

اگر به جام جهانی 2022 در قطر می روید، این را تماشا کنید!

به بیان ملایم، قطر که میزبان جام جهانی خواهد بود، کشور عجیبی است. قوانین اینجا کاملاً سختگیرانه است و آداب و رسوم با آنچه هواداران فوتبال اروپا یا آمریکای شمالی و جنوبی به آن عادت دارند بسیار متفاوت است. در این ویدئو، اطلاعات مفیدی را برای طرفدارانی که تصمیم به تجربه جام جهانی دارند جمع آوری کرده ایم: آنچه باید بدانید، چگونه آسیب نبینید و چگونه در این یا آن موقعیت رفتار کنید. این کانال باشگاه فوتبال است و بیایید شروع کنیم!

ورود به قطر

اگر به خاطر جام جهانی به قطر سفر می کنید، برای اجازه ورود به این کشور باید از قبل کارت هایا کارت دریافت کنید. این نوعی آنالوگ شناسه فن است. حتی اگر قصد حضور در مسابقات را نداشته باشید، ورود شما بدون این مدرک ممنوع خواهد شد. دارندگان هایا کارت از بدو ورود می توانند بیش از 30 روز در قطر بمانند.

به هر حال، چیزهایی وجود دارد که برای اکثر کشورها عادی تلقی می شود، اما بهتر است آنها را با خود به قطر نبرید. به عنوان مثال، گوشت خوک، الکل، ادویه جات ترشی جات، آتش بازی یا حتی برخی داروها مانند مرفین یا ترامادول است.

کووید 19 را فراموش نکنیم. در حال حاضر کلیه بازدیدکنندگان 6 ساله و بالاتر که به قطر سفر می کنند، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، باید گواهی آزمایش PCR با نتیجه منفی با اعتبار 48 ساعت یا گواهی تست آنتی ژن سریع با اعتبار 24 ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده پرواز همراه داشته باشند.

در واقع، هرکسی که وارد قطر می‌شود باید دو برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب کند - Haya و Ehteraz که مسئول Fan ID و Covid هستند. با این حال، این برنامه ها ممکن است از نظر امنیت داده های شخصی مشکوک به نظر برسند.

به طور خاص، برنامه کووید-19، احتراز، از شما درخواست می‌کند تا به چندین حقوق در تلفن همراه شما دسترسی داشته باشید، مانند دسترسی به خواندن، حذف یا تغییر تمام محتوای تلفن، و همچنین دسترسی به اتصال به WiFi و بلوتوث، لغو برنامه‌های دیگر و از خاموش شدن گوشی به حالت خواب جلوگیری کنید.

برنامه Ehteraz، که همه افراد بالای 18 سال که به قطر می آیند باید آن را دانلود کنند، همچنین تعدادی دسترسی دیگر مانند نمای کلی از مکان دقیق شما، امکان برقراری تماس مستقیم از طریق تلفن و امکان غیرفعال کردن قفل صفحه را دارد.

اپلیکیشن Haya به اندازه ای درخواست نمی کند، اما تعدادی جنبه حیاتی نیز دارد. در میان چیزهای دیگر، این برنامه تقریباً بدون هیچ محدودیتی، دسترسی به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی شما را درخواست می کند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط یکی از شرکت های امنیتی نروژی، همه اینها به آنها اجازه می دهد به سادگی محتویات کل تلفن شما را تغییر دهند و بر اطلاعات موجود در آنجا کنترل کامل داشته باشند.

شما به افرادی که برنامه‌ها را کنترل می‌کنند این توانایی را می‌دهید که بخوانند و چیزها را تغییر دهند و آن را تغییر دهند. آنها همچنین این فرصت را دارند که اگر توانایی انجام این کار را داشته باشند، اطلاعات را از سایر برنامه ها بازیابی کنند، و رئیس امنیت NRK، Eyvind Vasaasen که این مطالعه را انجام داد، معتقد است که آنها این کار را انجام می دهند.

با این حال، تجزیه و تحلیل فنی هیچ نشانه‌ای پیدا نکرد که آنها واقعاً می‌توانند چیزهایی را که به صورت محلی در دستگاه تلفن همراه ذخیره می‌شوند تغییر دهند، اما با این وجود، ممکن است دلیل آن این باشد که هنوز اجرا نشده است. به هر حال اگر می خواهید به جام جهانی بروید چاره ای ندارید. این یک برنامه اجباری است، بدون گزینه های جایگزین.

در طول جام جهانی، وب سایت آژانس اقامتی جام جهانی قطر سرویس اصلی برای رزرو هر نوع اقامتگاه خواهد بود. باز هم، این گزینه نه تنها برای کسانی که برای شرکت در بازی ها آمده اند، بلکه برای گردشگران عادی نیز مناسب است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید به دنبال جایگزین باشید. تعداد آنها زیاد نیست، اما هنوز در دسترس هستند.

زمانی که در قطر هستید، به شما توصیه می کنیم که برای عکاسی خیلی هیجان زده نباشید، زیرا این کشور فهرست بزرگی از مکان های ممنوعه برای عکس دارد. اگر واقعاً می خواهید یکی بسازید، بهتر است از قبل دریابید که آیا مجاز است از یک شی خاص عکس بگیرید یا خیر.

الکل در جام جهانی

بسیاری از هواداران فوتبال برای اولین بار در مسابقات جام جهانی با مشکل مصرف الکل مواجه خواهند شد. همانطور که می دانید قطر یک کشور مسلمان است و نوشیدن مشروبات الکلی در مکان های عمومی ممنوع است. بنابراین، در طول مسابقات، دولت سطح مستی را کنترل خواهد کرد. به منظور عدم توسل به اقدامات رادیکال مانند دستگیری یا حبس، مناطق ویژه هواداران در خارج از ورزشگاه ها در قطر ایجاد می شود که در آن الکل در واقع مجاز خواهد بود. با این حال شما نمی توانید در فروشگاه خریداری کنید.

مکان‌های ویژه‌ای نیز در نظر گرفته می‌شود، به اصطلاح چادرهای هشیاری، که در آن حامیان بسیار مشروب فرستاده می‌شوند و در آنجا نگهداری می‌شوند تا زمانی که از دید ناظر به اندازه کافی هوشیار شوند.

"برنامه هایی وجود دارد که مردم در صورت مصرف بیش از حد مشروبات الکلی هوشیار شوند. ناصر الخاطر، رئیس جام جهانی قطر گفت: این مکانی است برای اطمینان از اینکه آنها خود را ایمن نگه می دارند، آنها برای دیگران مضر نیستند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش