سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح سوگند رنگ نقره ای تراکم 2550

44 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

همیشه خریداران به دنبال یک بافته های با کیفیت هستند که در رنگ بندی های مختلف عرضه شوند؛ به همین خاطر خریداران زیادی به مجموعه فرشیما مراجعه می کنند و بافته های ۷۰۰ شانه این مجموعه را در پالت های رنگی مختلف خریداری می کنند. فرش ۷۰۰ شانه سوگند نقره ای با تراکم ۲۵۵۰ جزو فرش های دستباف گونه ایست که با طرح ترنج و لچک دار دکوراسیون شما را جذاب تر می کند.
این بافته در دو رنگ تیره و روشن چون نقره ای و سرمه ای بافته می شود و متناسب با نیاز شما خریداری می شود. فرش سوگند در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری و حتی در ابعاد پادری و قالیچه نیز عرضه می شود تا خریداران تمامی محیط های خود را از این کفپوش تزیینی پوشش دهند.
فرش نقره ای سوگند از بافته های لچک و ترنج دار است که طراحی لچک و حاشیه های فرش بسیار متفاوت می باشد. این بافته دارای یک ترنج نسبتاً بزرگی است که در مرکز فرش یک گلدان با رنگ تیره طراحی شده و در اطراف آن گل های شاه عباسی با رنگ کرم به صورت کنگره ای یک دایره زیبایی را به وجود آورده است.
اطراف ترنج مرکزی اشکال هندسی و گل های رز فرا گرفته و یک ترنج میانی لوزی شکل به وجود آمده است و در اطراف آن شاخه ها و اسپیرال های کرم رنگ فضای فرش را بسیار زیباتر نموده اند. این فرش دارای دو سر ترنج هست که به صورت حرفه ای کار شده است و طرح فرش را از حالت شلوغی خارج کرده است.
در کنار ساقه های پیچان و خطوط های دورانی، اشکال هندسی به صورت حلزونی بکار برده شده که نسبت به بافته های فرش حالتی کمرنگ تر دارد و به همین خاطر طرح فرش از حالت سادگی و خلوتی به طرحی شلوغ تبدیل شده است. لچک های فرش زیبا طراحی شده اند و در چهار گوشه‌ فرش بته جقه هایی قرار گرفته که در داخل آن ها گل های رز از بزرگ به کوچک طراحی شده است.
لچک های فرش در سه ردیف طراحی شده است و از رنگ تیره به روشن بصورت گرادیانت رنگ آمیزی‌شده است.. به طور کلی می توان گفت از رنگ های تیره در حاشیه بیشتر استفاده شده است؛ به همین خاطر نمای ترنج مرکزی فرش را بیشتر نموده و از یکنواختی رنگ نقره ای کاسته است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-sogand-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش