سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح کریستال گل برجسته رنگ سیلور تراکم 3600

67 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته‌ های 1200 شانه که برگرفته از نقوش اصیل ایرانی است، فرش کریستال سیلور 1200 شانه با تراکم‌ 3600 از طرح های جدید ترنج دار گل برجسته را می توان معرفی نمود‌. فرش کریستال یکی از فرش‌ های ماشینی ظریفی است که با رنگ‌ بندی‌ های جذاب در میان طرحواره‌ های دیگر محصولات خودنمایی می‌ کند. با تحول چشمگیری که در صنعت فرش ایجاد شد شباهت بسیاری به فرش دستباف دارد و می‌ توان از آن به‌ عنوان فرش دستبافت گونه یاد کرد.
با وجود قیمت مناسب فرش کریستال به نسبت فرش‌ های دستباف خریداران بدون دغدغه هزینه می‌ توانند کفپوشی زیبا را برای منازل خود تهیه کنند و با تماشای این بافته‌ های با کیفیت حس آرامش و نوع دوستی در محیط ایجاد می شود.
ساقه‌ های پیچان در زمینه فرش به صورت افشان در سراسر فرش جای‌‌ گرفتند و روی هر یک از این ساقه‌ ها، گلبرگ‌ های طلایی وجود دارد که در زمینه‌ ی فرش به‌ صورت متقارن پراکنده شده‌ اند. از فرش کریستال سیلور می‌ توان به عنوان طرح‌ تلفیقی در ترنج‌ و افشان یاد کرد که شاخه‌ های طلایی‌ رنگ در زمینه‌ ی نقره‌ ای می‌ تواند پذیرای مهمانان شما باشد.
ظرافت تار و پود ها زمانی در زمینه فرش نمایان خواهد بود که فرش با تراکم بالا و بهترین الیاف بافته شود. فرش کریستال سیلور از سری فرش‌ های 1200 شانه است که با تراکم 3600 بافته می‌ شود و الیاف به‌ کار رفته در آن نخ آکریلیک هیت ست شده و هایبالک است که بسیار نازک هستند.
نقش مایه‌ های ختایی در زمینه فرش به‌ وضوح نشان داده می شود و ظرافت بی نظیر فرش متناسب یا سلیقه های سخت پسندان و نوعروسان می باشد.
امروزه فرشیما با ارائه تصاویر با کیفیت و ضبط ویدئوهای حاوی جزئیات فرش سعی نموده تا حضور خریدار را حذف و هزینه های رفت و آمد را کاهش دهد با این وجود هزینه های خرید فرش را برای مصرف کننده به حداقل می رساند. فرشیما مجموعه ای است که در کنار تیم مجرب و قوی تمامی محصولات ماشینی اعم از فرش 700 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه، فرش ارزان قیمت، فانتزی و وینتیج را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.
https://carpetfarshima.com/product/rug-1200-reeds-kristal-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش