سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ساغر گل برجسته رنگ متالیک تراکم 3600

53 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بسیاری از خریداران همیشه به دنبال یک بافته هایی خاص و منحصربه فرد هستند، به این افراد پیشنهاد می شود از فرش های ۱۲۰۰ شانه ظریف و گل برجسته ساغر متالیک با حاشیه های همرنگ استفاده نمایند. این فرش ها از جذابیت بالایی برخوردارند؛ چرا که طرح ترنج دار آن باعث می شود تا فضای شما از حالت مدرن به کلاسیک تبدیل شود و به خاطر رنگ های طلایی و آبی فضایی آرام و مهیج را ایجاد نمایید.
این فرش دارای یک ترنج با دو کلاله جذابی است که در طرح خلوت فرش استفاده شده است. شاخه های اسلیمی منقوش به گل های لاله و شاه عباسی را مشاهده می کنید که هر کدام به نحوی در زیبایی فرش موثر هستند. رنگ متالیک جزو رنگ های به روز و جدیدی است که امروزه در فرش های ماشینی استفاده می شود و هماهنگی بسیاری با طیف رنگ های مختلف دارد.
بافته ساغر در زمینه های مختلف چون متالیک و سیلور بافته می شود و هر کدام به نحوی در زیباتر شدن دکوراسیون نقش خاصی را ایفا می کنند. این فرش به ظاهر مینیمال است و جذابیت منحصربه فردی دارد که برگرفته از عناصر طبیعی چون برگ ها، شاخه ها و الگوهای طبیعی با رنگ های متالیک است.
تمامی طیف رنگ ها همخوانی بسیاری با این رنگ دارند؛ پس دست شما برای ست نمودن اکسسوری ها، جزئیات و لوازم تزیینی باز است و دیگر نگران همخوانی رنگ ها و جزئیات نخواهید بود. ساغرگل بر جسته از دو الیاف آکرولیک هیت ست و هایبالک بافته می شود که تضمین قیمت و کیفیت فرشیما را بهمراه دارد.
به یاد داشته باشید خلاقیت و پرداختن به نیازهای شخصی شما نقش مهمی را در ایجاد داشتن یک چیدمان و دکوراسیون خاص خواهد داشت. اگر فضای خود را بخواهید تبدیل به یک قطعه هنری کنید بهتر است از بافته های باکیفیت و دقت بالا و ظریف استفاده نمایید؛ بنابراین پیشنهاد می شود از محصولات فرشیما غافل نشوید.
خرید از فرشیما شما را با دنیایی از تاروپود های زیبا و استثنایی روبرو خواهد نمود. رنگ طلایی در کناره فرش فضای شما را مجلل و شیک می کند و رنگ آبی می تواند فضای شما را آرام و خاص کند. برای داشتن یک سبک سنتی بهتر است از رنگ قهوه ای و شکلاتی استفاده نمایید و برای داشتن یک سبک مینیمال از رنگ کرم استفاده نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-saghar-highbulk-design-metallic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش