سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 8108 وینتیج رنگ طوسی تراکم 3600

32 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه با تیکه های طلایی و کرم از شاهکارهای هنری فرش ماشینی مبتنی بر صنعت فرش باستانی می باشد. این فرش به عنوان یک نماد تجلی اصالت و زیبایی ایران شناخته شد و توسط طراحان ما ترسیم شده است.
فرش وینتیج با توجه به تکنیک های بافت متنوع و طرح های ظریف و هنرمندانه توانسته است قلب هر خریداری را به خود جلب نماید و جزو بافته های پرفروش فرشیما به شمار آید. این بافته ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ جزو بافته های گل برجسته در پالت ۱۰ رنگ است که از بهترین و زیباترین طرح در میان فرش های کهنه نما محسوب می شود.
گل های طلایی زرق و برق فرش را بیشتر نموده و در درخشان تر نمودن دکوراسیون کمک می کند. فرش های وینتیج برخلاف نمای کهنه ای که دارد از مواد باکیفیت و مرغوب ساخته می شوند و طول عمر مفید آن ها حداقل ۲۰ سال در دکوراسیون خواهد بود. این بافته زیبا در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود اما رنگ های اصلی این بافته رنگ های بژ، متالیک، طوسی و طلایی می باشد.
این بافته زیبا دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی است که به خاطر وینتیج بودن رنگ زمینه اصلی آن مشخص نمی باشد. در بعضی از قسمت های فرش رنگ طلایی و کرم رؤیت می شود. بافته های کهنه نما جزو جدیدترین بافته های مجموعه فرشیماست که در رنگ بندی های مختلف با طرح های جذاب عرضه می شوند.
یکی از مشخصه های اصلی این بافته نداشتن رنگ زمینه ثابت و پایه است؛ به همین خاطر این بافته را می توانید با رنگ هایی که در این فرش به کار رفته ست نمایید و قابلیت هماهنگ شدن با طیف رنگ های مختلف دارد. این فرش ۱۲۰۰ شانه در ابعاد های استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است و در صورت نیاز می توانید در ابعاد پادری و قالیچه نیز آن را سفارش دهید.
بعد از معرفی نمای ظاهری این بافته زیبا بهتر است بگوییم، بافت ۱۲۰۰ شانه با تراکم طولی ۳۶۰۰ بیشترین گره را در هر یک از مترمربع طول خود قرار داده است؛ به همین خاطر بافت فرش ریزنقش است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-8108-highbulk-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش