سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

صفر تا صد اخذ گواهینامه ایزو, صدور ایزو, گرفتن iso برای شرک

113 بازدید1 سال پيش
hsf_49382

hsf_49382کاربر hsf_49382

hsf_49382کانال hsf_49382

استاندارد ISO، گواهینامه ایزو
استاندارد ISO، گواهینامه ایزو یا اخذ گواهینامه ایزو جزو پرشمارترین کلمات کلیدی است که توسط متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو روزانه در موتور جستجوگر گوگل سرچ می شود. اما گواهینامه ایزو چیست و چرا باید گواهینامه ایزو داشته باشید. ما از طریق مقاله گواهینامه ایزو سعی میکنیم تا درک گواهینامه ایزو را برای شما آسان کنیم. در این مقاله متداول ترین سوالاتی که ممکن است توسط مشتریان احتمالی چالش برانگیز باشد، بررسی و جواب داده می شود.

گواهینامه ایزو مهر تاییدی است از یک نهاد شخص ثالث که یک شرکت مطابق با یکی از استاندارد های بین المللی توسعه یافته و منتشر شده توسط سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO)، دریافت کرده است. بنابراین شرکت ها، موسسات، سازمان ها و مدیران کسب و کارها برای توسعه فعالیت های کاری خود نیاز به سند گواهینامه ایزو دارند. ارائه و دریافت گواهی نامه ایزو در سطح بین المللی و داخلی می تواند کارایی کسب و کار را بهبود ببخشد، سود را افزایش دهد و در نهایت باعث رضایتمندی مشتریان شود.

تیم فنی شرکت هوداک سیستم فرتاک در ادامه مقاله به سوالات متداولی که متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو دارند، جواب می دهد. پس با ما همراه شوید. موضوعات بررسی شده توسط این مقاله به شرح زیر است.

استاندارد ISO چیست؟
گواهینامه ISO چیست؟
گواهینامه ISO مورد نیاز برای شرکت ها چیست؟
مرجع صادر کننده گواهینامه ISO کیست؟
اعتبار مرجع صادر کننده گواهینامه ISO چگونه سنجیده می شود؟
مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه ISO چیست؟
از کجا گواهینامه ISO بگیرم؟
چرا باید گواهینامه ISO اخذ کنیم؟
استاندارد ISO چیست؟
ابتدا بهتر است بدانید ISO چیست؟ ISO مخفف سازمان استاندارد بین المللی (International Standards Organisation) است. سازمان ISO یک نهاد مستقل بین المللی است که از شبکه گسترده ای شامل افراد متخصص در زمینه های مختلف تشکیل شده است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تجربیات و دانش خود را در زمینه ‌های مختلف به اشتراک بگذارند و با هم ترکیب کنند تا بهترین شیوه‌ ها و اطلاعات کلیدی ایمنی را برای تعیین بهترین راه جهت انجام وظایف یا فرآیندهای خاص تعیین کنند.

استاندارد ISO اساساً یک روش شناخته شده بین المللی برای انجام کاری است. این بدان معنی است که همه از یک سری دستورالعمل ها صرف نظر از اینکه در کجا قرار دارند پیروی می کنند، که نتیجه نهایی ایمن تر و سازگارتر را به همراه دارد. این هم به نفع سازمان و هم برای مشتری یا کاربر نهایی است. برای شرکت ها، آنها با آگاهی از اینکه این استاندارد در سراسر جهان رعایت شده و به رسمیت شناخته شده است، ایمن هستند. برای مشتریان، آنها می دانند که محصول یا خدماتی را دریافت می کنند که ایمن، با کیفیت و قابل اعتماد است.

سازمان بین المللی استاندارد سازی ایزو، استاندارد های زیادی را منتشر کرده است که از معروفترین آنها می توان به استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ایزو 9001) اشاره کرد. در مورد خانواده استاندارد ISO 9000 و استاندارد ایزو 9001 بیشتر بدانید.
گواهینامه ایزو چیست؟
ممکن است شما بهترین راننده خودرو باشید. یا اینکه هنگام رانندگی تمامی علائم و آیین نامه های رانندگی را رعایت کنید. اگر نیروی انتظامی جلو شما را بگیرد و درخواست گواهینامه رانندگی کند، آیا شما مدرکی دارید که ارائه دهید؟ ممکن است شما تمامی فرآیندهای مدیریت کیفیت، ارتباط با مشتریان و فرآیندهای کاری را بر اساس استاندارد بین المللی ایزو انجام دهید. آیا سندی دارید که ادعای شما را ثابت کند؟

در یک بازار جهانی، کنترل و تعادل باید وجود داشته باشد. در غیر این صورت، حفظ ثبات و کیفیت در بین صنایع و کشورها دشوار خواهد بود. استانداردهای بین المللی به حفظ شرایط بازی کمک می کند و یکی از این سازمان ها ISO است.

گواهینامه ایزو سند تعهد شرکت هایی است که هم به استانداردهای کیفیت و هم سیستم های مدیریت کیفیت مورد نیاز برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان، پایبند می باشند. دریافت گواهینامه ایزو به این معنا است که شرکت شما ثابت کرده، خدمات و فرآیندهای شما از نظر کیفیت، ایمنی و کارایی در سطح جهانی و مطابق با الزامات سازمان ایزو هستند.

گواهینامه ISO گواهی می دهد که یک سیستم مدیریت، فرآیند تولید، خدمات یا رویه مستند سازی تمام الزامات استاندارد سازی و تضمین کیفیت را دارد. ISO (سازمان بین المللی استاندارد) یک سازمان مستقل، غیر دولتی و بین المللی است که استانداردهایی را برای تضمین کیفیت، ایمنی و کارایی محصولات، خدمات و سیستم ها ایجاد می کند.
گواهینامه های ISO در بسیاری از زمینه های صنعت، از مدیریت انرژی و مسئولیت اجتماعی گرفته تا تجهیزات پزشکی و مدیریت انرژی وجود دارد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش