سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آبشار آب پری مازندران

6 بازدید3 ساعت پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
sahel60

sahel60کاربر sahel60

sahel60کانال sahel60

آبشار آب پری در استان مازندران قرار دارد. این آبشار در 5 کیلومتری شهر نور و در نزدیکی شهر رویان قرار دارد. درختان آبشار آب پری در فاصله کم قرار گرفته اند و بیشتر مناطق بکر و دست نخورده باقی مانده اند. این منطقه در مجاورت کجور و یوش قرار دارد. آبشار آب پری در کنار جاده است. این آبشار هیچ شباهتی به آبشار ندارد زیرا قسمتی از لغزش سنگ ها در شیب تند کوه متراکم شده و آب کمی در جوی آب در میان صخره ها وجود دارد. با این حال گردشگران زیادی در روزهای تعطیل و آخر هفته به این مکان می آیند. اختلاف دمای این منطقه با رویان تقریباً 10 درجه سانتیگراد است. درختان جنگلی در ارتفاعات پایین و درختان کاج در نقاط مرتفع دیده می شوند.
انتهای این جاده به جاده جنگلی – کوهستانی کجور می رسد که دسترسی به «کندلوس»، «دوآب» و «مرزان آباد» و ... از طریق کجور فراهم می شود. در طول مسیر خروجی اتصال به یوش (زادگاه نیما یوشیج) و بلده نیز وجود دارد. اما قبل از این پارک جنگلی رویان و آبشار آب پری قرار دارند. جاده آب پری به قدری هموار است و فضاهای باز برای سکونت دارد که هر گردشگری به راحتی می تواند جای خوبی پیدا کند.

در اینجا چند نظر از بازدیدکنندگان وجود دارد:

1- در یک نگاه کلی طبیعت منطقه و جنگل آب پری منحصر به فرد است. اما آبشار به اندازه قبل پر از آب نیست. می توانید با حرکت به سمت قسمت های بالایی مانند Kodir یا Do Ab بیشتر از طبیعت لذت ببرید.
تنها چیزی که واقعاً دردناک است گرد و غبار و زباله های به جا مانده از مردم در طبیعت است.

2- این مکان در شهرستان رویان استان مازندران واقع شده است. جنگل ها در اینجا به نام آب پاری شناخته می شوند و محلی برای سرگرمی مردم محلی و گردشگران است. هوای اینجا 5 تا 10 درجه خنک تر از سایر نقاط استان است. با 20 دقیقه رانندگی در جنگل می توانید به روستای کادیر برسید که در بیشتر مواقع یک رویا است! جنگ‌های این بخش از استان تا حدودی بکر است، اما در آن حیوانات به ندرت دیده می‌شود و به طور کلی هیچ خطری از این نظر وجود ندارد.

3- یک بهار عالی، می توانید صبحانه و ناهار خود را به آنجا بیاورید، مکانی عالی برای فعالیت های پر انرژی در فضای باز. شما می توانید در حین لذت بردن از طبیعت، فعالیت های مختلفی مانند کوهنوردی، شنا، ماهیگیری، رقص، کباب کردن... را انجام دهید. فقط در نظر داشته باشید که یک کت گرم و یک جفت کفش راحت همراه خود داشته باشید. در جاده ها گهگاه افرادی هستند که غذاهای سنتی می فروشند که می توانید آن ها را با قیمت پایین خریداری کنید و لذت سفرتان را بیشتر کنید.

4- منظره زیبا، مکانی عالی برای عکاسی و پیک نیک با خانواده یا دوستان، معمولا در تعطیلات ایرانی شلوغ، به نظر من بهترین فصل برای بازدید یا بهار است یا پاییز. دسترسی آسان از جاده جاده و راهی عالی برای رفتن به آنجا نیست، اما بهتر از بسیاری از جاهای دیگر است. امن برای خانواده ها و گردشگران.

5- شما می توانید به راحتی در کنار جاده به این آبشار دسترسی پیدا کنید، نیازی به پیاده روی ندارید، می توانید از آبشار بالا بروید، آب آشامیدنی بسیار خوبی در کنار جاده دارد، می توانید برخی از مردم محلی سنتی را پیدا کنید. غذای سنتی با بادمجان) و برخی دیگر از غذاهای سنتی و چای آتشین
اگر جاده را ادامه دهید می توانید در کنار رودخانه کمپ بزنید و بعد از آن می توانید روستای گلندرود را ببینید و بعد از رسیدن به بلده و روستای تاریخی معروف یوش تا جاده سیاه بیشه (چالوس - تهران) برسید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش