سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تست و بررسی بی ام دبلیو آلپینا XB7 2024

15 بازدید7 ساعت پيش
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

قدرت و زیبایی متمرکز
همکاری افسانه ای BMW و ALPINA با ALPINA XB7 2025 فصل چشمگیر دیگری را به میراث خود اضافه می کند. یک موتور باورنکردنی، مهندسی تصفیه شده، و تجمل بی نظیر به شکل نادری در کنار هم قرار می گیرند.

به شدت قدرتمند.
موتور 4.4 لیتری V-8 Bi-Turbo تنظیم شده توسط ALPINA، 631 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد که از طریق سیستم اگزوز چهارگانه ALPINA شنیده می شود. این انرژی را با گیربکس 8 سرعته اسپرت با فناوری پیشرفته ALPINA SWITCH-TRONIC مهار کنید.

حمایت کننده و پاسخگو.
سیستم تعلیق اسپرت ALPINA بر اساس سیستم تعلیق بادی 2 محوره BMW، با تثبیت کننده رول فعال و سیستم فرمان فعال یکپارچه، تعادل چابکی و حداکثر راحتی را فراهم می کند. حالت ورزشی انحصاری برای هندلینگ پویا ارتفاع سواری را تا 1.4 اینچ کاهش می دهد.

بیرونی استثنایی
طراحی قدرتمند و آیرودینامیک پیشرفته با چراغ‌های کریستالی استاندارد که مکمل اسپویلر جلوی ALPINA است، که با لهجه‌های کرومی تجهیز شده است، آشکار است. با چرخ‌های متمایز ALPINA، با طراحی 20 پره با قطر حداکثر 23 اینچ، نمایش را حتی بیشتر بدزدید.

توجه به جزئیات.
ALPINA XB7 دارای جزئیات متمایزی است، از جمله یک دسته ابزار دیجیتال طراحی شده توسط ALPINA بر روی نمایشگر خمیده BMW، یک فرمان چرمی LAVALINA با دوخت دستی، و نشان‌ها و تزئینات مخصوص مدل.

راحتی درجه یک.
ظرافت و فضا با چیدمان شش صندلی اختیاری با صندلی های کاپیتان تمام برقی متعلق به شماست، در حالی که سقف LED پانورامیک اسکای سالن در دسترس، نمایشگری الهام بخش در روز یا شب ایجاد می کند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش