سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

هوزینگ فیلتر هیدرولیک LF-B series low pressure inverted filt

18 بازدید11 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر، مدل فیلتر معکوس، فشار پایین، سری LF-B ) با فشار کاری 2.5 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک LF-B low pressure inverted filter با مشخصات ( فیلتر تک سیلندر فیلتر معکوس فشار پایین سری (LF-B series low pressure inverted filter) امکان ارائه با نرخ های جریان های 60 و 110 و 160 و 240 و 330 و 500 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مدل فیلتر معکوس فشار پایین سری LF-B به صورت فلنج و پیچ (اتصال کاتری) می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک متغیر بوده و با ابعادهای 25 میلیمتر، 38 میلیمتر، 50 میلیمتر، قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون، 20 میکرون ، 30 میکرون امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض المنت فیتلر LF-B series ، در موقعیت 0.35 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
6. همچنین بوبین الکترونیکی این محفظه فیلتر هیدرولیک 48 w و 50 w قابل ارائه است.
فیلترهای سری LF-B برای فیلتراسیون ریز روغن برگشتی در سیستم های هیدرولیک استفاده می شوند و همچنین می توانند برای فیلتراسیون ریز خطوط لوله کم فشار برای فیلتر کردن پودر فلز و ناخالصی های لاستیکی مهر و موم و سایر آلاینده های تولید شده در اثر سایش اجزای مختلف استفاده شوند. در سیستم هیدرولیک، به آنها اجازه می دهد تا به مخزن روغن برگردند. روغن را تمیز نگه دارید. 1. طراحی شده به عنوان یک ساختار فلیپ چیپ، اندازه اتصال پورت های روغن ورودی و خروجی مطابق با استانداردهای فلنج SAE است. تعمیر، نصب و اتصال فیلتر آسان است و طرح خط لوله را ساده می کند. 2. برای بهبود قابلیت اطمینان سیستم هیدرولیک، یک فرستنده آلودگی فیلتر و یک شیر بای پس روغن راه اندازی کنید. هنگامی که المنت فیلتر توسط آلاینده ها مسدود می شود، دمای روغن سیستم بسیار پایین است، ضربان جریان و عوامل دیگر باعث می شوند که اختلاف فشار روغن ورودی و خروجی به 0.35MPa برسد، فرستنده سیگنالی را ارسال می کند که نشان می دهد عنصر فیلتر باید تعویض شود. به موقع یا دمای روغن باید افزایش یابد.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش