سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

هوزینگ فیلتر هیدرولیک BR series bidirectional reversible fil

17 بازدید12 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مدل فیلتر برگشت پذیر دو جهته سری BR ) با فشار کاری 42mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک BR series bidirectional reversible filter با مشخصات ( فیلتر تک سیلندر برگشت پذیر دو جهته سری BR( BR series bidirectional reversible filter ) امکان ارائه با نرخ های جریان های 160 و 240 و 330 و 500 و 660 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مدل فیلتر برگشت پذیر دو جهته سری BR به صورت فلنج پیچی (اتصال کاتری) می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک متغیر بوده و با ابعادهای 31.5 میلیمتر و 45 میلیمتر قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون، 20 میکرون ، امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض المنت فیتلر BR series bidirectional reversible filter ، در موقعیت 0.5 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
6. همچنین بوبین الکترونیکی این محفظه فیلتر هیدرولیک 48w و 50 w قابل ارائه است.
این فیلتر را می توان در مقابل اجزایی نصب کرد که به طور مکرر جهت جریان مایع را تغییر می دهند تا ناخالصی های ناشی از سایش و پارگی اجزای وارد شده از خارج و اثرات شیمیایی خود محیط را حذف یا مسدود کند. همچنین این مشکل را حل می کند که روغن فیلتر عمومی فقط به تنهایی قابل استفاده است. مشکل جریان جهت دار و فیلتراسیون خط لوله سیستم را ساده می کند، فضا را ذخیره می کند و طرح سیستم را فشرده تر می کند. این فیلتر از مواد فیلتر فیبر شیشه ای وارداتی استفاده می کند که دارای مزایای دقت فیلتراسیون بالا، ظرفیت عبور روغن قوی و ظرفیت نگهداری کثیفی زیاد است. دقت فیلتراسیون با دقت فیلتراسیون مطلق، و نسبت فیلتراسیون β3، 5، 10، 20 200 و راندمان فیلتر n 99.5 درصد کالیبره می شود. مطابق با استانداردهای ISO این فیلتر مجهز به دستگاه سیگنال دهی اختلاف فشار است. هنگامی که عنصر فیلتر آلوده و گرفتگی می شود تا جایی که اختلاف فشار بین ورودی و خروجی به فشار تعیین شده توسط فرستنده برسد، فرستنده یک سیگنال ارسال می کند. در این زمان، عنصر فیلتر باید تعویض شود.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش