سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پایه فیلتر هیدرولیک RF series direct return oil return filte

11 بازدید11 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مدل فیلتر برگشت روغن مستقیم سری RF ) با فشار کاری 1 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک RF series direct return oil return filter با مشخصات ( فیلتر تک سیلندر فیلتر برگشت روغن مستقیم سری RF (RF series direct return oil return filter)) امکان ارائه با نرخ های جریان های 60 و 110 و 160 و 240 و 330 و 500 و 660 و 850 و 950 و 1300 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مدل فیلتر برگشت روغن مستقیم سری RF به صورت فلنج و پیچ (اتصال کاتری) می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک متغیر بوده و با ابعادهای 20 میلیمتر، 40 میلیمتر، 50 میلیمتر، 80 میلیمتر ، 90 میلیمتر ، 100 میلیمتر قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 1 میکرون، 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون ، 20 میکرون ، 30 میکرون ، امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض المنت فیتلر RF series direct return oil return filter ، در موقعیت 0.35 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
این فیلتر برای فیلتراسیون ریز روغن برگشتی در سیستم هیدرولیک استفاده می شود. این ذرات فلزی تولید شده در اثر سایش اجزا در سیستم هیدرولیک و ناخالصی های لاستیکی در مهر و موم ها و سایر آلاینده ها را فیلتر می کند تا روغن را به سمت مخزن تمیز نگه دارد. 1. این فیلتر را می توان مستقیماً روی درپوش مخزن سوخت نصب کرد و یا با لوله نصب کرد. 2. مجهز به فرستنده آلودگی و انسداد عنصر فیلتر و شیر بای پس برای بهبود قابلیت اطمینان ارتباطات هیدرولیک است. هنگامی که عنصر فیلتر توسط آلاینده ها مسدود شود یا دمای مایع سیستم بسیار پایین باشد، ضربان جریان و عوامل دیگر باعث می شود فشار ورودی روغن 0.35MPa باشد، زنگ هشدار رخ می دهد. سنسور سیگنالی را ارسال می کند که نشان می دهد عنصر فیلتر باید به موقع تعویض شود یا دما باید افزایش یابد. اگر دستگاه را نتوان فوراً برای مقابله با این عیوب متوقف کرد، شیر بای پس تنظیم شده روی عنصر فیلتر به طور خودکار باز می شود (فشار باز شدن 0.4MPa است).
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش