سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خرید جدید انواع مدل 1402 تیشرت و پلوشرت زنانه

156 بازدید1 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
padmirashop

padmirashopکاربر padmirashop

padmirashopکانال padmirashop

خرید اینترنتی تیشرت زنانه در فروشگاه پادمیرار

شک نکنید که تیشرت زنانه یکی از پرکاربردترین لباسهایی است که خانم ها در طول روز استفاده می کنند. و بر همین اساس کیفیت عالی تیشرت زنانه جز فاکتورهای مهم و اساسی خرید تیشرت زنانه است. مواردی از جمله: تیشرت نخی باشد، و درصد نخ بکاررفته شده در لباس جز موارد تاثیرگذار در کیفیت تیشرت زنانه می باشد. در فروشگاه پادمیرا تیشرت نخ پنبه ای را با قیمت بسیار مناسب و ارزان تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه پادمیرا . فروش انواع تیشرت زنانه و دخترانه. تیشرت دخترانه و زنانه یکی ازپرفروش ترین، محبوبترین و در عین حال پرکاربردترین محصولاتیاست که در فروشگاه لباس زنانه به فروش می رسد.چرا که تیشرت ها با توجه به اینکه جز پوشش هایی هستند که در هر فصلی می توان آنها را پوشید. به راحتی با تیپ های اسپورت و راحتی ، بیرونی و ... قابل ست شدن هستند. تیشرت ها انواع محتلفی دارند و گستردگی انواع مدلهای تی شرت دخترانه بیشتر از تی شرت هاي مردانه اسـت که با توجه به سلیقه ی افردا یکی از انواع مختلف آنرا انتخاب می نمایند.

تیشرت های یقه گرد زنانه

این نوع از تیشرت ها را هم می توان با استایل رسمی و هم استایل غیر رسمی پوشید. و همچنین جز پرطرفدارترین نوع تیشرتها است. معمولا تک رنگ بوده و به عنوان تیشرت زنانه ساده بفروش می رسند. این نوع تیشرت ها را می توان همراه شلوار جین، شلوارک، دامن اسپرت ست کرد و پوشید.

تیشرت های یقه هفت زنانه

در پوشیدن تیشرت های یقه هفت باید اندکی مراعات کرد، بدین شکل که اگر شخصی لاغر هستید نباید بپوشید. چراکه ترقوه ی شما را نشان میدهد. درهر صورت اگر رقوه زیبایی دارید از تیشرت های یقه هفت استفاده کنید. با پوشیدن تیشرت های یقه هفت بسیار شیک شده و بر روی بدن شما خودنمایی می کند.

تیشرت های نیم تنه دخترانه

تیشرت های نیمتنه مناسب برای خانم هایی است که بالاتنه اندامی و باریکی دارند. مناسب است. و در باشگاه ها و محل های ورزشی مناسب و پرکاربرد است. تیشرت های نیم تنه را می توان با شلوار های خط دار ورزشی و یا شلوارک ها ست کرد. همچنین می توانید آن ها را با لگ یا ساپورت هم مورد استفاده قرار دهید.

تیشرت تونیک دخترانه

گاهی اوقات خانم هایی هستند که بیشتر از لباس های بلند به دلیل پوشیده بودن از آن ها استفاده می کنند. تیشرت تونیک ها در مدل های مجلسی اسپرت وجود دارند. این لباس ها را می توانید با شلوار جین ست کرد که باعث به وجود آمدن یک استایل کژوال می‌ شود. اگر از تونیک های مجلسی استفاده می کنید، آن ها را با جوراب شلواری یا شلوار های پارچه ای گشاد یا راسته نیز ست کنید، معمولا اندازه این تونیک ها تا قسمت بالای زانو است.

https://padmira.ir/category/women-t-shirt/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%B4%D8%B1%D8%AA

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش