سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کارتون دختر کفشدوزکی جدید / دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای

133 بازدید1 ماه پيش
cartoon_kade

cartoon_kadeکاربر cartoon_kade

دختر کفشدوزکیکانال دختر کفشدوزکی

Marinette Dupain-Cheng با نام مستعار لیدی باگ یک طراح مد مشتاق در کالج Françoise-Dupont است. مارینت شیرین، شاد، و کمی بی دست و پا است، اما مورد احترام همسالانش است. او علاقه زیادی به آدرین دارد، که از عصبانیت و خجالت به سختی می تواند با او صحبت کند. بهترین دوست او آلیا اغلب دیده می شود که سعی می کند به مارینت کمک کند تا عشق خود را به او اعلام کند، اگرچه این کار به فاجعه ختم می شود. او می تواند با کمک کوامی خود، تیکی، به ابرقهرمان "لیدی باگ" تبدیل شود تا با شریک مبارزه با جرم و جنایت خود کت نویر از پاریس دفاع کند. ابرقدرت ویژه او، Lucky Charm، یک شی ایجاد می کند و به او اجازه می دهد تا اشیاء کلیدی دیگری را شناسایی کند که می تواند با شی ایجاد شده برای شکست دادن شرورها استفاده کند. در میان ابرقهرمانانی که از Miraculous استفاده می کنند، او مسئول گرفتن و پاکسازی پروانه های آکوما است. به عنوان لیدی باگ، او پیشرفت های گربه نوآر را کنار می گذارد، غافل از اینکه آلتر ایگوی گربه نوآر منشأ محبت های خودش است. آستراک لیدی باگ را شخصیتی مثبت توصیف می کند که مانند یک آب نبات شادی می آورد و مانند آملی پولن که با مرد عنکبوتی تلاقی کرده است.

آدرین آگرست با نام مستعار کت نوآر همکلاسی مارینت و یک مدل مد محبوب برای شرکت لباس پدرش است. او با کمک کوامی خود، پلاگ، به ابرقهرمان «کت نوآر» تبدیل می شود تا به لیدی باگ در نجات پاریس کمک کند.
آدرین مهربان و مورد علاقه است و اغلب با بهترین دوستش نینو معاشرت می کند. اگرچه خانواده‌اش ثروتمند هستند، او از رابطه ضعیف خود با پدر سخت‌گیرش، جبرئیل، ابراز تاسف می‌کند. مادرش در همین حال ناپدید شده است. او عاشق لیدی باگ است، علیرغم اینکه هویت واقعی او را نمی‌داند، و سعی می‌کند او را تحت تأثیر قرار دهد، اگرچه در نقش کت نوآر جوک‌های بد و جناس‌هایی با مضمون گربه می‌سازد که اغلب او را آزار می‌دهد. توانایی ویژه او، Cataclysm، به او این امکان را می دهد که جسمی را که با ضربه ای از پنجه خود لمس می کند، از بین ببرد.

Hawk Moth یک شرور مرموز است که قدرت ایجاد ابر شرورهای جدید را با آکوما خود دارد که پروانه هایی هستند که او با قدرت تاریک خود آنها را فاسد می کند. او افرادی را که در نقطه ضعف قرار دارند شکار می کند و به احساسات منفی آنها مانند ترس، غم، عصبانیت یا حسادت متوسل می شود. در ازای اعطای قدرت به آنها برای گرفتن انتقام از کسانی که به آنها ظلم کرده اند، او از شرورانش می خواهد که معجزات لیدی باگ و گربه نوآر را برای او بدزدند تا بتواند از هر دو برای به دست آوردن قدرت بسیار زیاد استفاده کند. او دارای پروانه معجزه آسا است. مدت‌ها تصور می‌شد که گم شده است، هدف اصلی آن خلق ابرقهرمانان است، اما چون هاوک موث آن را دارد، می‌تواند از قدرت معجزه‌آسا و کوامی آن برای نقشه‌هایش استفاده کند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش