سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پروژه رونیکا پالاس تهرانسر

25 بازدید2 ماه پيش
emtiaz22

emtiaz22کاربر emtiaz22

emtiaz22کانال emtiaz22

پروژه رونیکا پالاس تهرانسر، الماسی درخشان در میان انبوه پروژه‌ های منطقه 22، با سرعتی مثال‌ زدنی در حال شکل ‌گیری است. این پروژه عظیم، توسط شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی، از خوشنام‌ ترین و باتجربه ‌ترین سازندگان این منطقه، بنا می ‌شود.

منطقه 22، به ویژه محدوده چیتگر، در سال‌ های اخیر به عرصه ‌ای جذاب برای احداث پروژه ‌های مسکونی، تجاری و اداری تبدیل شده است. این تراکم ساخت‌ و ساز، ضمن افزایش جمعیت، موجب گسترش خدمات رفاهی و اجتماعی در این منطقه شده است.

برج‌ ها و مجتمع ‌های سر به فلک کشیده، با ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، نظر سرمایه‌ گذاران و متقاضیان را به خود جلب کرده ‌اند. منطقه 22 با دارا بودن فرصت ‌های ناب سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک و مستغلات، به عنوان یکی از مطلوب‌ ترین مناطق شهر تهران شناخته می‌ شود.

رونیکا پالاس تهرانسر در میان انبوه پروژه‌ های این منطقه، فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌ گذاری با بازدهی بالا محسوب می‌ شود.

برج های رونیکا پالاس تهرانسر، از جمله پروژه ‌های سرعت گیر در حال ساخت منطقه 22 تهران، نامی آشنا برای سرمایه‌ گذاران و متقاضیان مسکن است. این پروژه توسط شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی، یکی از تعاونی ‌های سازنده خوشنام با سابقه ‌ای درخشان در این منطقه، بنا می ‌شود.

در سال‌ های اخیر، شاهد ساخت و ساز های متعدد برج ‌های بلند مرتبه توسط تعاونی‌ های دولتی و غیر دولتی در منطقه 22 و محدوده چیتگر بوده ‌ایم. این رشد عمرانی، افزایش تراکم جمعیت و به تبع آن، گسترش خدمات رفاهی و اجتماعی را در پی داشته است.

تنوع آپارتمان‌ ها در برج ‌های تعاونی‌ ساز با شرایط منحصر به‌ فرد خرید و فروش، نظر سرمایه ‌گذاران را به این منطقه جلب کرده است. منطقه 22 با ارائه فرصت ‌های متنوع سرمایه‌ گذاری در ملک، به عنوان یکی از مناطق ایده ‌آل در شهر تهران شناخته می‌ شود.

پروژه رونیکا پالاس تهرانسر در میان برج ‌ها و پروژه‌های متعدد با کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری و ... در حال اجرا در این منطقه، فرصتی عالی برای سرمایه ‌گذاری با ارزش افزوده بالا به شمار می ‌آید.


https://emtiaz22.co/apartment/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%b1/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش