سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فروشگاه آنلاین پارسی پت

66 بازدید2 ماه پيش
parsipett

parsipettکاربر parsipett

parsipettکانال parsipett

سلام به همه‌ی عاشقان حیوانات خونگی! ما تو پارسی پت با افتخار اعلام می‌کنیم که بهترین‌ها رو برای سگ و گربه‌های عزیزتون فراهم کردیم. پارسی پت یه فروشگاه آنلاین بی‌نظیره که هر چی برای حیوانات خونگی نیاز داشته باشین، اینجا پیدا می‌شه.

ما تو پارسی پت به فکر رفاه و سلامت حیوانات هستیم. هدف اصلی ما اینه که سطح زندگی حیوانات خونگی و حتی حیوانات توی طبیعت رو بهتر کنیم. برای همین، غذاهای متنوع و مقوی، تشویقی‌های خوشمزه، اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده و لوازم بهداشتی با کیفیت رو با دقت انتخاب می‌کنیم تا بهترین‌ها رو به دست شما برسونیم. تیم پشتیبانی ما همیشه آماده‌ی کمک و راهنمایی به شماست. هر سوالی داشته باشین یا اگه مشکلی پیش اومد، با ما تماس بگیرین تا خیالتون راحت باشه که توی خریدتون هیچ مشکلی پیش نمیاد.

ما باور داریم که خرید آنلاین باید سریع و راحت باشه، برای همینم ارسال‌های ما همیشه به موقع و با دقت انجام می‌شه. پس اگه می‌خواین بهترین‌ها رو برای سگ و گربه‌تون فراهم کنین، حتماً یه سر به سایت ما بزنین و از تنوع محصولات و خدمات ما لذت ببرین. پارسی پت همیشه اینجاست تا شما و حیوانات عزیزتون رو خوشحال کنه!

https://parsi.pet/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش